Plesanje jivea čuva srce, salsa tjera depresiju, a tango stres

I običan dvokorak popraviti će raspoloženje, trbušni ples učvrstiti će mišiće zdjelice i povećati zadovoljstvo u seksu, a atraktivna salsa veselim ritmom tjera depresiju

 Plesom upoznajemo vlastito tijelo tako da se bolje osjećamo u njemu, jača se snaga, stabilnost te ravnoteža i zato predstavlja odličnu kombinacija sporta i terapije. Plesanje jivea odlična je kardiovaskularna vježba, koja se oslanja na pokretljivost nogu, pomaže u mršavljenju te umanjuje rizik od stvaranja dijabetesa tipa 2.

Burleska pomaže boljem držanju

Osnovni preduvjet ovog plesa iz kojeg je nastala umjetnost striptiza je visok i uspravan stav te povijanje nogu u koljenima. Izvodi se uz glazbu velikih orkestara ili show glazbu 1940-ih. Nošenje visokih peta jamči ispravnije držanje i seksi izgled. Smisao ovog plesa je koketiranje i zavođenje.

Slowfox sprečava demenciju

Znanstvenici s Koledža za medicinu u New Yorku ustanovili su kako zabavljanje starijih ljudi mentalnim aktivnostima poput fokstrota smanjuje rizik od razvoja Alzheimera. Karakteriziraju ga dugački i ponavljajući klizeći pokreti po plesnom podiju. Sastoji se od kombinacije hoda i poskoka kao što ih je izvodio Fred Astaire.

Salsa tjera depresiju

Učenje salse, pa čak i ono kratkoročno, pomaže u borbi protiv depresije. Salsa povećava pokretljivost donjeg dijela leđa zbog raznovrsnih uvijanja po kojima je prepoznatljiva. Zbog spoja različitih vrsta glazbe i utjecaja, ovaj je popularni ples dobio ime po pikantnom umaku koji se sastoji od više vrsta povrća. Prednost salse je što svaki plesač svojim stilom pridonosi njezinu razvoju, budući da su pokreti slobodni i omogućavaju različite interpretacije.

Jive sprečava dijabetes

Plesanje jivea je odlična kardiovaskularna vježba, koja se oslanja na pokretljivost nogu, pomaže u mršavljenju te umanjuje rizik stvaranja dijabetesa tipa 2. Jive je najživahniji ples među latinsko-američkim plesovima, a podrazumijeva brzu i poletnu glazbu.

Tango poboljšava ravnotežu

Plesni koraci koji zahtijevaju brzo hodanje i zatim brzo okretanje pokazali su se korisnim u poboljšanju ravnoteže pacijenata oboljelih od Parkinsonove bolesti, a istovremeno jača snagu čitavog gornjeg dijela tijela. Odlično ga je plesati u paru, jer smanjuje razinu hormona stresa-kortizola, a istovremeno povisuje razinu testosterona radi kojega partner postaje privlačniji.

Trbušni ples za bolji seksualni život

Osim što učvršćuje mišiće trbuha, jača zdjelicu i njene mišiće, što pridonosi postizanju intenzivnijih orgazama. Isto tako spriječiti će pojavu inkontinencije u starijoj dobi.Trbušni ples je pogodan za ljude svih godina i tjelesne građe, a može biti onoliko zahtjevan koliko plesač izabere.

 

Preuzeto sa: https://www.24sata.hr/